¡Hasta luego Holanda! - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu ¡Hasta luego Holanda! - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu

¡Hasta luego Holanda!

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

10 Maart 2014 | Nederland, Woudrichem

Hoi allemaal!

Jaaaa, het is weer zover! Ik ga beginnen aan een nieuwe reeks reisverslagen voor jullie :) Na 5 hele, heeele rustige maanden is het tijd om eindelijk weer aan het werk te gaan. In die maanden heb ik me zo af en toe ontzettend verveeld, veel te veel tv gekeken, mijn iPad overbelast en vele sollicitatiebrieven de deur uitgedaan. Maar, ik heb ook veel nagedacht over wat ik nu eigenlijk wil gaan doen en misschien dat ik daarom zo enthousiast ben over dit nieuwe avontuur.

Een tijdje geleden heb ik besloten dat ik toch weer aan het werk wil als hostess en tot mijn grote geluk kan ik deze zomer beginnen bij TUI Nederland. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan zijn, maar ik heb me lang genoeg kunnen voorbereiden op dit nieuwe avontuur.

Over precies een week (17 maart) vlieg ik ergens boven Frankrijk op weg naar de Costa del Sol in Spanje, mijn werk- en woonplaats voor de komende maanden. Ik ga een appartementje delen met 2 collega’s in Torremolinos, dus dat zal vast weer even wennen zijn! Verder wacht ik het allemaal rustig af en ben ik heel benieuwd waar ik terecht ga komen :)

Eerst ga ik me nog maar even bezig houden met alle laatste spulletjes inkopen, mijn koffers pakken en afscheid nemen. Dat afscheid vind ik op de een of andere manier best wel weer moeilijk. Ik denk omdat ik de afgelopen maanden heel veel leuke dingen gedaan heb met mijn lieve vriendinnen en ook thuis, dus ik zal jullie erg gaan missen! (Ergens is dat natuurlijk ook alleen maar goed). Ik ga mijn uiterste best doen om jullie via deze site op de hoogte te houden en als je wilt, kun je je aanmelden en op de hoogte blijven als ik iets nieuws schrijf. Mocht je een keer een kaartje (leuk! geen hele pakketten alsjeblieft) willen sturen, kan dat naar:
TUI España
Arke/Holland Int.
Att. Annick Nieuwkoop
Avenida Manuel Fraga Iribarne 15
29620 Torremolinos (Málaga)
Espana

Nu ga ik eerst nog even een weekje genieten van alles en iedereen hier in Nederland! Oh, en van het heeerlijke weer :)

Heel veel liefs,

Annick

  • 10 Maart 2014 - 12:19

    Jaap:

    Ik ben de eerste! Joepie!!! :-)

    Ik wil je alvast een heel fijn seizoen wensen en veel succes, het gaat helemaal goed komen!!! Natuurlijk niet afgelopen zomer voorbij streven... ;-)

    We keep in touch!!!

    Hasta Luego... Mi amiga!!

    Besos,

    Jaap

  • 10 Maart 2014 - 12:21

    Edwin:

    Annick,

    Heel veel succes in Spanje!!!

  • 10 Maart 2014 - 12:49

    Dinda:

    Heel veel succes bij Tui en een fantastische tijd aan de Costa del Sol gewenst.
    Zal je missen in Marmaris. Als mensen je willen bezoeken kunnen ze vis mij (ook Tui

  • 10 Maart 2014 - 13:40

    Nanja:

    Holá chica! Leuk España, heerlijk land en vrolijke mensen, je zult het vast naar je zin krijgen. Benieuwd hoe het kwa werk zal gaan. Ik vertrek een weekje later naar Australië, dus voor mij ook nog onbekende reis en werk avonturen in het verschiet. Laten we elkaar via de reisverslagen op de hoogte houden. Liefs xx

  • 10 Maart 2014 - 14:19

    Sarina:

    Hoi nichie, ik wens je alle goeds daar in en met al het nieuwe. Geniet van alles wat op je weg komt en maak zoveel mogelijk foto's, kunnen wij ook een beetje meegenieten. Was Nederland nu het warmste van Europa gisteren?

  • 10 Maart 2014 - 20:57

    Tjitske:

    Hahaha heeeel veel succes en jij. Bent slim met die pakketten;)))

  • 11 Maart 2014 - 17:07

    Jessica:

    Lieve Annickos!

    Ook van mij alvast heel veel succes en plezier natuurlijk toegewenst!

    Laat ze maar een poepje ruiken, geniet van deze nieuwe ervaring :) Ik zal je zeker volgen, whereever I'll be!

    Liefsos,
    Jessicos
    xxx

  • 11 Maart 2014 - 20:48

    Oma En Opa:

    Lieve Annick,

    Je bent al aardig in de stemming met je spaanse begroeting!
    Alvast een hele fijne tijd gewenst daar in Malaga!

    Veel liefs, opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Nov. 2010
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 45705

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 01 Juli 2016

De Granadeo.

15 Maart 2015 - 19 April 2015

Taalreis Cuba

17 Maart 2014 - 31 Januari 2015

Aan de Costa del Sol

09 April 2013 - 31 Oktober 2013

Hostess in Turkey

15 September 2012 - 03 Maart 2013

Vive la France

22 Februari 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Australië

26 Mei 1991 - 23 November 2010

1991 tot 2010

Landen bezocht: