Hallo avontuur! - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu Hallo avontuur! - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu

Hallo avontuur!

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

14 Maart 2015 | Nederland, Woudrichem

Lieve allemaal,

Nieuw reisverslag, nieuwe reis! Het is weer zover :) Na bijna 1,5 maand hier in Nederland te zijn geweest (wat trouwens ontzettend gezellig was, bedankt aan al mijn familie en vriendinnetjes voor deze leuke paar weken), is het weer tijd om te gaan! Ik zag op het nieuws iets over het 'wanderlust gen DRD4nogwat', iets van mensen die niet op dezelfde plek kunnen blijven.. zijn daar testen voor??

Nog een nachtje slapen en dan ga ik richting Schiphol om van daaruit naar Havana te vliegen, Cuba dus! Hoe ik op dat idee ben gekomen? Ik weet het niet precies meer, maar het zat ergens in mijn hoofd en opeens was het er, een perfect idee (al zeg ik het zelf): Spaans leren en reizen in één! En nee, ik hoor het jullie denken, na 11 maanden in Spanje spreek ik NOG STEEDS geen Spaans. Dus. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen ze toch altijd?

Daar ga ik dan maar voor. Ik ga in Havana bij een gastgezin eten en slapen (dat wordt nog een grote verrassing). Als het goed is stroom ik in op gevorderd niveau en als ik terug ben hoop ik in elk geval voor jullie idee vloeiend Spaans te kunnen spreken ;)

Mijn voorbereiding is, like usual, niet je-van-het en dus weet ik niet precies hoeveel toegang tot social media en dat soort dingen ga hebben, dus hoop ik maar weer een poging te doen om jullie via deze reisblog op de hoogte te gaan houden!

Heel veel liefs en tot snel!
Annick

  • 14 Maart 2015 - 23:42

    Coert:

    heel veel plezier en een leerzame tijd!

  • 15 Maart 2015 - 08:31

    Betty & Richard:

    Houd ons op hoogte van je Cubaanse avonturen, Annick! We reizen met je mee!

  • 15 Maart 2015 - 13:53

    Nanja:

    Ha die Annick! Oh heerlijk, weer een nieuw plan. Ik hoop dat je het naar je zin krijgt! Als er zoiets als een wanderlust-gen bestaat dan weet ik wel zeker dat ik hem ook heb. Al een jaar in Australië, en al tien nieuwe reisplannen voor hierna... (waar overigens Cuba ook opstond, maar dan voor 't dansen). Veel plezier tussen de sigaren en kleurrijke autos! xx

  • 20 Maart 2015 - 12:00

    Janny De Nijs:

    hoi Annick, leuk dat je het avontuur weer aangaat. Heel veel succes en nu maar hopen dat het een beetje klikt met het gastgezin. En nu maar gauw Spaans leren!!
    We hopen weer gauw iets te horen want je maakt het wel weer spannend.
    Groetjes Jan en Janny de Nijs. Hasta La Vista!!!

  • 10 April 2015 - 22:08

    Anna:

    Hoi Annick,

    Wat een gave reis ben je aan het maken!
    Perfect om alvast voor de goede doelen wat spaans op te doen en natuurlijk genieten daar.

    Heel veel plezier! Adios, Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woudrichem

Annick

Actief sinds 21 Nov. 2010
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 45711

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 01 Juli 2016

De Granadeo.

15 Maart 2015 - 19 April 2015

Taalreis Cuba

17 Maart 2014 - 31 Januari 2015

Aan de Costa del Sol

09 April 2013 - 31 Oktober 2013

Hostess in Turkey

15 September 2012 - 03 Maart 2013

Vive la France

22 Februari 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Australië

26 Mei 1991 - 23 November 2010

1991 tot 2010

Landen bezocht: