Hele grote dikke oeps - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu Hele grote dikke oeps - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu

Hele grote dikke oeps

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

22 Juni 2014 | Spanje, Torremolinos

Lieve allemaal!

Ik zie tot mijn grote schrik dat mijn laatste reisverslag op 24 april was. Dat is nog net geen 2 maanden geleden en daarom gooi ik er maar snel een nieuwe op voor jullie. Ik had natuurlijk wel een heel klein beetje door dat het laaaaang geleden was dat ik jullie op de hoogte heb gebracht. Hier gaan we dan!

Allereerst maar even over het werk, want dat is eigenlijk ook het enige. Haha nouja, zo erg is het nou ook weer niet. Nog net niet. Het werk is gewoon nog steeds veel en vermoeiend. Ik vraag me soms (of best een beetje vaak) af waarom ik hier aan begonnen ben, maar dan vertel ik mezelf gewoon dat het een ontzettend grote uitdaging is. Dat is ook wel zo. Ik leer eigenlijk elke dag dingen bij en als dat niet over werk is, dan wel over mezelf. Voor nu is mijn doel de zomer zo goed mogelijk door te komen. Tegen die tijd schrijf ik vast weer een reisverslag, dus dan horen jullie wel hoe dat gelukt is ;) 

Verder zijn er gelukkig ook veel leuke dingen om over te vertellen! Mijn vrije dagen heb ik goed besteed, al zeg ik het zelf! Zo ben ik gaan 'whale watchen' in Tarifa, dat was echt geweldig! Ik heb dolfijnen gezien, walvissen en hmmm een ander soort dolfijn, maar dat was super! Het is best een eindje rijden vanaf hier, maar door de schitterende omgeving hier is dat geen straf. Ook ben ik naar Nerja geweest met de grotten. Heel mooi om te zien :) Oh en.. het strand natuurlijk :) Hoe kan ik dat vergeten haha want het aantal zonuren verbaast me hier nog steeds!

Met mijn collega's en huisgenootjes kan ik het nog steeds heel goed vinden, dus dat is iets om blij van te worden! Ook is het eerste bezoek uit Nederland geweest! Paps, mams en Lienie zijn langsgekomen en zo waren hier ook opeens Betty en Richard! Dat was heel gezellig en heel fijn om familie uit Nederland hier te zien :) 

Verder heb ik na zo'n 7000 kilometers mijn racemonster moeten inwisselen, maar daar heb ik een hele nieuwe, mooie Seat Ibiza voor teruggekregen, dus ik kan weer kilometers gaan maken. Oh en nieuw als in 'zo nieuw dat er 10 kilometer op de teller stond toen ik voor het eerst instapte', whoee (daar zijn er inmiddels al wel weer zo'n 1000 bijgekomen haha). 

Ik ga heeeel hard mijn best doen om jullie wat meer op de hoogte te houden, maar ik beloof maar niks meer, just in case ;) Oh en dat ik jullie veel te weinig laat weten, betekent niet dat ik niet benieuwd ben naar hoe het met jullie is daar in Nederland, kom maar op :) 

Heel veel liefs uit het zonnige Spanje,

AnnickPS. Iemand die graag Nederlandse vlaggen of oranje troep wil opsturen? We gaan ervoor hier! Hahaha ;) 

  • 26 Juni 2014 - 14:54

    Betty:

    Lieve Annick,

    Het was erg leuk jou daar te ontmoeten in vol ornaat!
    Het uniform staat je goed!
    Sterkte daar, nu het seizoen in volle gang is en de temperatuur stijgt!
    Liefs
    Betty

  • 25 Juli 2014 - 11:25

    Nanja:

    Há Annick, nou je reisverslag is dan misschien 2 maanden laat, mijn reactie is dan weer 1 maand later... haha! Minder om te horen dat het werk veel en vermoeiend is, maar vrees dat iedereen af en toe van die fases heeft in z'n carrière. Gelukkig is er dan genoeg wat er tegenover staat, zoals goed gezelschap, leuke tripjes en sowieso leerzaam. Ik hang inmiddels aantal maanden in Australië. Het eerste reisgedeelte heerlijk, maar hang al twee maanden ook in de werk sferen. Momenteel werkzaam bij Bunnings (gamma/praxis), ook veel en vermoeiend maar levert wel een salaris strookjes op, haha. Vakantie komt voor ons straks wel weer! Geniet ze & xxx uit Oz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Nov. 2010
Verslag gelezen: 875
Totaal aantal bezoekers 45773

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 01 Juli 2016

De Granadeo.

15 Maart 2015 - 19 April 2015

Taalreis Cuba

17 Maart 2014 - 31 Januari 2015

Aan de Costa del Sol

09 April 2013 - 31 Oktober 2013

Hostess in Turkey

15 September 2012 - 03 Maart 2013

Vive la France

22 Februari 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Australië

26 Mei 1991 - 23 November 2010

1991 tot 2010

Landen bezocht: