Bestemming onbekend - Reisverslag uit Croix, Frankrijk van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu Bestemming onbekend - Reisverslag uit Croix, Frankrijk van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu

Bestemming onbekend

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

06 Januari 2013 | Frankrijk, Croix

Bonjourrrr à tous!

Ik hoop dat jullie allemaal een mooi begin van 2013 hebben gehad!

Een van mijn goede voornemens was om jullie weer even op de hoogte te houden van mijn leven in Lille. Dus bij deze!

De afgelopen maand heb ik mijn best gedaan op het werk en nog beter mijn best gedaan om het naar m'n zin te hebben buiten het werk om. Een aantal van jullie hebben misschien wel gemerkt dat ik niet altijd even positief was over mijn Franse leventje. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat je zelf met een beetje moeite heel wat kunt veranderen. Dit betekent dat ik het nu wel goed naar m'n zin heb hier. Anyways, genoeg dramatisch gebabbel.

Kerst heb ik hier gevierd met een groep Italianen (er waren geen Fransen beschikbaar anders had ik zeker mijn best gedaan om mijn Franse ervaringen nog beter te maken haha). Het was een hele gezellige avond met muziek en wat dansjes. Iedereen had iets gekookt, dus uiteraard hadden we veel te veel te eten en drinken (Italiaans was toch een zeer goede keuze). Verder moest ik met Kerst gewoon werken, saaiheid. Er belden alleen wat mensen op die na een kerstdiner met wat lekkere flesjes wijn een (uiteraard verkeerde) reservering hadden gemaakt en uiteraard ga ik niemands kerstdiner verknallen door te melden dat er geen geld wordt teruggegeven :).

Mijn begin van het nieuwe jaar heb ik gevierd in Nederland, wat een super start van 2013 was :)

Verder gebeurt er hier verder niet veel spannends. Afgelopen week hebben we een half uur naar een mevrouw in de metro geluisterd die dacht dat we engels waren en dus even kwijt moest hoe geweldig Engeland wel niet is, en francais hmhm. Toen ik deze ochtend de deur uitstapte, kreeg ik een paar enthousiaste nieuwjaarszoenen van een mevrouw die zeker ouder dan 80 was, maar ach ze woont hier vast ergens in de straat. Met oud en nieuw is er een feestje in ons huis geweest, waarna een van de logés een geest in het huis heeft gezien en jawel, hij praatte ook. Nou hebben we hier al zoveel rare échte mensen gehad dat we die geest, eventueel, ook wel aankunnen.

Voorlopig hou ik het dus nog wel even vol in Lille. Toch komen er weer wat veranderingen aan. Een nieuw land en een nieuwe baan. Deze zomer ga ik 7 maanden werken als hostess, waar ik zeer blij mee ben. De bestemming is nog even onbekend, maar ach het moet wel een beetje spannend blijven hè? Bovendien zou ik jullie teleurstellen als ik alles langer dan een maand van te voren weet :)

Ik hou jullie op de hoogte, als jullie me niet heel langzaam vergeten haha :)

Tot snel weer! :)

Bisous,

Annick

  • 06 Januari 2013 - 22:29

    Willem-Jan Van Der Linden:

    Hey Annick!

    Leuk om al die avonturen en verhaaltjes over je leventje in een land te lezen!
    En ik ben je zeker niet vergeten!
    Vind het alleen wel veeeeeeeeeeeeel te lang geleden dat ik je gezien heb, dus daar moet eens verandering in komen!
    Hoop voor je dat 2013 veel moois en goed mag brengen in verschillende landen, en dat je het naar je zin mag hebben daar!

    Liefs,
    Willem-Jan

  • 07 Januari 2013 - 14:27

    Betty Zwarts:

    Leuk! Succes met alles!

  • 13 Januari 2013 - 21:51

    Nanja Wierda:

    Mooi dat je driekwart bent omgedraaid en nu goed gezellig hebt in France ;) ben benieuwd wat de bestemming voor je hostess avontuur wordt.... exciting. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Nov. 2010
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 45803

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 01 Juli 2016

De Granadeo.

15 Maart 2015 - 19 April 2015

Taalreis Cuba

17 Maart 2014 - 31 Januari 2015

Aan de Costa del Sol

09 April 2013 - 31 Oktober 2013

Hostess in Turkey

15 September 2012 - 03 Maart 2013

Vive la France

22 Februari 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Australië

26 Mei 1991 - 23 November 2010

1991 tot 2010

Landen bezocht: