Au revoir Lille! - Reisverslag uit Croix, Frankrijk van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu Au revoir Lille! - Reisverslag uit Croix, Frankrijk van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu

Au revoir Lille!

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

04 Maart 2013 | Frankrijk, Croix

Lieve allemaal,

Het is alweer bijna 2 maanden geleden dat ik hier iets voor jullie heb geschreven, dus bij deze nog even een (laatste) update over mijn ‘avontuur’ in Lille :)

Het is voorbij, ik ben weer in Nederland! De laatste twee maanden in Lille zijn heel snel gegaan.

Nadat ik eenmaal van OAD de bevestiging had dat ik de komende zomer voor hen mag werken, ben ik met mijn teamleidster gaan praten over mijn ontslag. Zij vond het erg jammer, omdat mijn resultaten op het werk zeer goed waren (jaja, haha). Achja, geen reden voor mij om toch dagen achter de computer te blijven doorbrengen. De officiële brief ingeleverd en zo was 28 februari mijn laatste dag in Booking.com.

Raar hoe dingen veranderen als je weet dat het bijna afgelopen is. De laatste maand heb ik het erg naar m’n zin gehad op het werk en daar buiten. Begin februari hebben we een Freaky Friday gehad bij de bowling. Helaas was de drank niet gratis, maar dat mocht de pret niet drukken (de schade zie je toch pas de volgende ochtend hehe). Helaas waren de bowling-resultaten niet echt super, ik denk dat wodka-redbull daar over het algemeen geen goede invloed op heeft, maar wel een top avond gehad!

Heel gezellig bezoek gehad uit Nederland. Anneloes, Tamara, Marinda, Leonie en Stephanie zijn een dagje komen shoppen, wat zeer gezellig was :) Megan en Niels zijn een weekendje langs gekomen wat ook heel leuk was. Na een enorme (en koude) wandeling hebben we een rode panda kunnen bewonderen in de gratis dierentuin en als beloning een pizza en cocktails :)

In februari heb ik zo’n 10 dagen late shift gehad, waarvan een week met Mallaury. Dat was de leukste week op het werk ooit, ik heb nog nooit zo gelachen op het werk haha heerlijk! Verder ach, het waren toch mijn laatste weekjes, de druk was er wel af :)

Afgelopen donderdag had ik mijn laatste dagje, dus daarna alvast afscheid genomen van wat mensen die ik niet meer zou zien, vreemd! ’s Avonds lekker uiteten geweest bij een Thais restaurant met de mensen die ik veel heb gezien. Vrijdagavond was de afscheidsavond en dus zijn we begonnen met cocktails in de rumbar. Heerlijk! Uiteindelijk waren we met een groep van zo’n 25 mensen en dus was het tijd voor een dansje. Geweldige avond gehad en ook wel blij dat ik zo rond 6 uur in m’n hotelbedje kon vallen :)

Dat was het einde van mijn avontuur in Lille. Raar hoe snel de tijd kan gaan. Ik heb heel veel geleerd en weer een hele nieuwe ervaring erbij. Ik zal vast nog wel eens teruggaan naar Lille om daar alle lieve mensen die mijn tijd daar leuk hebben gemaakt te zien, dat is het voordeel van niet aan de andere kant van de wereld gaan wonen :) Verder is het een stad waar de meest vreemde mensen ooit wonen (je kunt geen dag over straat zonder minstens 3 extreem rare gevallen tegen te komen), waar je ongeveer 5 echt mooie straten hebt en de rest ziet er hmm.. Frans (?) uit en waar je zeer goed kunt winkelen (aanrader haha).

Nu even de tijd om alles te laten bezinken en om even heel erg te genieten van Nederland en alle lieve mensen hier :)
Over 37 dagen begint mijn nieuwe avontuur. Ik ga naar Turkije voor 7 maanden, waar ik in Marmaris als hostess aan het werk ga! Wel een beetje spannend en ik ben nu al benieuwd hoe dat zal zijn!

Tot snel allemaal :)

Bisous,

Annick

  • 04 Maart 2013 - 23:57

    Nanja Wierda:

    Bonjour Annick, jeetje wat is je tijd in France ineens snel gegaan, niet gerealiseerd dat je alweer in nl bent, snel mog even een bijpraat-koffie plannen (in breda?) voordat je naar turkije vliegt ;) Wel fijn dat je laatste periode in Lille nog zo'n succes was, weggaan als t nog leuk is zeggen ze toch. Nu op naar het nieuwe avontuur! Blijven bloggen hoor! Xx

  • 14 Maart 2013 - 12:59

    Janny De Nijs:

    Hoi Annick, succes met je opleiding bij OAD en heel veel werkplezier in Turkije.
    Fijn voor je dat je Lille zo goed af hebt kunnen sluiten en nu op naar de volgende uitdaging.

    Groetjes de buurvrouw van je oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Nov. 2010
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 45797

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 01 Juli 2016

De Granadeo.

15 Maart 2015 - 19 April 2015

Taalreis Cuba

17 Maart 2014 - 31 Januari 2015

Aan de Costa del Sol

09 April 2013 - 31 Oktober 2013

Hostess in Turkey

15 September 2012 - 03 Maart 2013

Vive la France

22 Februari 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Australië

26 Mei 1991 - 23 November 2010

1991 tot 2010

Landen bezocht: