Hoogseizoen, hitte en heerlijke drankjes - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu Hoogseizoen, hitte en heerlijke drankjes - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu

Hoogseizoen, hitte en heerlijke drankjes

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

24 Juli 2013 | Turkije, İçmeler

Lieve allemaal,

Een nieuw verhaal vanuit Turkije, omdat ik weet dat jullie het met die heerlijke zomertemperaturen daar nu wel moeten aankunnen :)

Best een beetje een raar idee dat het alweer bijna eind juli is (en dus hoogtijd voor een update). De tijd vliegt voorbij op het moment!

Over hoe mijn dagen er nu uit zien, kan ik eigenlijk wel heel kort zijn: heel hard zweten in OAD-pakje en alle gasten, met een grote glimlach, vertellen dat de temperaturen echt heerlijk zijn. Dat is ook wel zo, als je in badkleding aan het strand kunt liggen in een heerlijk briesje en om de 5 minuten de zee in kunt wandelen. Ik maak me vooral zorgen om waar het zweet allemaal wel en niet loopt en wie dat allemaal wel of niet kunnen zien. Maar ach, dat is dan eigenlijk ook wel meteen het enige echte ‘minpunt’ haha! Dan zijn er eigenlijk verschillende mogelijkheden voor verschillende dagen in de week: zweten op de luchthaven, tijdens hotelbezoeken, tijdens informatiebijeenkomsten of op kantoor. Ach, afwisselend is het in ieder geval wel! Het is nu vooral druk met de vluchten (er komen en gaan meer en meer gasten die natuurlijk door ons uitgezwaaid en verwelkomt moeten worden, soms ’s nachts, soms overdag), grote informatiebijeenkomsten en soms ook nog wat kleinere, hotelbezoeken en natuurlijk het werk op kantoor. Stiekem voelt het best goed om druk bezig te zijn! Gelukkig houden we het ook nog erg gezellig in ons team, dus dat scheelt ook heel veel :)

Dat gezellig houden doen we door zo af en toe lekker een drankje te drinken! Zoals een watertje op kantoor of een cola light bij het avondeten. Dat is al genieten! Okee dan, en zo heel af en toe een cocktail, omdat we die niet meer kunnen missen, narigheid :) Onze vrije dag benutten we zeer goed: de avond daarvoor gezellig op stap en dan bijkomen van die avond (en de hele week daarvoor) op het strand, of zoiets dergelijks. Geen probleem. En wat we tijdens die avondjes allemaal meemaken, ga ik niet allemaal opschrijven hier, daar heb ik nog wel 10 pagina’s voor nodig, minstens. Om een beetje een idee te krijgen, kun je natuurlijk even wat foto’s op facebook kijken, die geven wel een heel klein beetje beeld :)

Al met al vermaak ik me nog altijd prima hier in Turkije, boven verwachting :) Nu inmiddels alweer over de helft van het seizoen, dus met die laatste maandjes komt het volgens mij ook helemaal goed!

Genieten jullie daar in Nederland ook lekker van de zomer, ik hoop dat die nog even duurt :)

Tot snel weer!

Liefs,

Annick

  • 26 Juli 2013 - 15:02

    Bert Nieuwkoop:

    Hoi Annick,

    Zo zijn we weer een beetje op de hoogte van jouw belevenissen. Geniet er nog maar vaan en werk ze daar.
    wij hebben nu ook vakantie en gaan het er even van nemen.

    groetjes, pa
    Xxx

  • 28 Juli 2013 - 16:43

    Oma:

    Lieve Annick,

    We zijn net weer terug uit Zeeland en daar hebben we heerlijk weer gehad. Ook wel wat buien, maar dat was meestal 's nachts. Nu weer een paar dagen thuis om te 'werken'...de was, planten water, gras maaien e.d. Jij hebt het prima naar je zin, alleen heet,heet! Veel werken lees ik, maar ook ontspannen met een fris bad en een drankje. Fijn dat je leuke collega's hebt!!
    Nog een fijne tijd gewenst!
    Liefs van opa en oma xxx

  • 30 Juli 2013 - 17:38

    Nanja Wierda:

    Há die Annick! (langgg geleden die update) haha, wij kunnen zeker jouw zon overgoten verhalen aan want wij hebben toch al een maand hittegolf in NL! (alhoewel ik de laatste loodjes heb deze zomer met scriptie afmaken en accounting tentamen, maar dat ter zijde). Haha ik zie het al helemaal voor me hoe jij puffend in je Oad mantelpakje met zweet gutsend onder je armen die toeristen helpt, arme jij :P. Mooi dat het (nog steeds) gezellig is met het team, gaat niks boven leuke collega's en goeie vrijetijdsbesteding! (gna gna) ik weet wel wat dat inhoud dat hoef je niet te melden nee (hoor ik graag privé nog :P ). Succes en plezier daar! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Nov. 2010
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 45815

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 01 Juli 2016

De Granadeo.

15 Maart 2015 - 19 April 2015

Taalreis Cuba

17 Maart 2014 - 31 Januari 2015

Aan de Costa del Sol

09 April 2013 - 31 Oktober 2013

Hostess in Turkey

15 September 2012 - 03 Maart 2013

Vive la France

22 Februari 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Australië

26 Mei 1991 - 23 November 2010

1991 tot 2010

Landen bezocht: