Oeps.. - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu Oeps.. - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu

Oeps..

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

18 September 2013 | Turkije, İçmeler

Volgens mij is het al ernstig lang geleden dat ik een nieuw verslag heb geschreven om jullie een beetje op de hoogte te houden van alle Turkse avonturen!
Mijn excuses.. Het is niet dat ik jullie ben vergeten ofzo, laten we het er maar op houden dat ik op zoek was naar iets te schrijven wat jullie niet al te jaloers zou maken en dat is me gelukt hoor! Hier komt het dan..

Inmiddels is het hoogseizoen tot een einde gekomen. Hoewel het tijdens een zeldzaam ‘dipmomentje’ in augustus eeuwig leek te duren, zijn de maanden echt voorbij gevlogen. De wat meer ‘jeugdige’ vakantiegangers (lees: de jongeren die wekenlang de barstreet onveilig hebben gemaakt en gezinnen die deden dat met de all-inclusive hotels) zijn allemaal weer richting het zonnige Holland (ha-ha) vertrokken. De tijden dat het zweet tot aan de kin in het uniform stond terwijl je de bus in- en uitsprong, of dat je het zweet voelt lopen terwijl je met je rode plofhoofd een info staat te geven voor een groep nieuwkomers zijn ook een beetje voorbij. Ook hier koelt het wat af en dat is heerlijk! Ik weet dat het zo af en toe misschien niet zo lijkt, maar we hebben flink wat gewerkt in de afgelopen maanden. Natuurlijk houdt dat werken nu het hoogseizoen voorbij is ook niet op, we gaan weer door want de troepen wat meer ‘oudere’ vakantiegangers (lees: die gasten die hier in mei, vorig jaar september, vorig jaar mei en die 10 jaar daarvoor ook al hier waren, maar nog wel naar links lopen met de koffers terwijl het hotel rechts zit) staan al weer gereed. Ach, zo is het ook eigenlijk altijd wel wat en alles heeft z’n voor- en nadelen, zo lang we maar plezier hebben in het werk en dat is voor mij nog steeds het geval! Wij gaan nog een paar weken door met de ritjes naar de luchthaven, nieuwe informatiebijeenkomsten, hotelbezoekjes en kantooruurtjes!

Tussen het werk door maken we er nog steeds een feestje van. Eigenlijk hoef ik dat volgens mij niet echt te melden omdat de foto’s en berichten op het wereld-wijde-web volgens mij wel genoeg zeggen. De volgende informatie die ik schrijf is dus ook volkomen overbodig, maar ik wil wel graag melden dat het er nog niet minder gezellig op is geworden. Onze vrije vrijdagen brengen we nog steeds door op een van de mooie stranden hier in de omgeving (de ene keer wat fitter dan de andere keer) en in de avonden doen we nog wel eens een hapje en een drankje. Een cocktail bijvoorbeeld, want die zijn ‘helaas’ ook nog niet minder lekker geworden. Bovendien, we hebben nog ‘maar’ 6 weken te gaan, dusja er moet wel van genoten worden natuurlijk.

Raar hoe snel de tijd kan gaan. Voor mijn idee ben ik hier pas net en nu hebben we het heel voorzichting zo af en toe al over inpakken. Hm, ik denk dat het vooral een heel goed teken is en dus nog maar even genieten met m’n zeer gezellige collega’s :)

Jullie zijn in ieder geval weer een beetje op de hoogte voor nu en ik zal iets beter m’n best doen om het ook zo te houden :)

Oh en inmiddels is mijn grote kleine zus ook op avontuur gegaan, naar Frankrijk om precies te zijn (vraag mij niet waarom) :). Verhalen vind je terug op: felinenieuwkoop.waarbenjij.nu, jeuj!

Tot de volgende keer weer, gűle gűle!

Liefs uit Turkieland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Nov. 2010
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 45812

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 01 Juli 2016

De Granadeo.

15 Maart 2015 - 19 April 2015

Taalreis Cuba

17 Maart 2014 - 31 Januari 2015

Aan de Costa del Sol

09 April 2013 - 31 Oktober 2013

Hostess in Turkey

15 September 2012 - 03 Maart 2013

Vive la France

22 Februari 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Australië

26 Mei 1991 - 23 November 2010

1991 tot 2010

Landen bezocht: