Merhaba, Türkiye - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu Merhaba, Türkiye - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Annick Nieuwkoop - WaarBenJij.nu

Merhaba, Türkiye

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

19 April 2013 | Turkije, İçmeler

Hoi allemaal,

Voor mijn idee zit ik alweer een hele tijd in hier Turkije en dus vond ik het tijd voor een ‘korte’ update. Op dit moment zit ik in een dikke trui naar de regen buiten te kijken, maar daar moet ik dan ook meteen bij zeggen dat dit de tweede dag met regen is en de rest van de dagen zijn ZONnig en WARM. Oh, hallo jaloezie :) Haha nee hoor, maar over het weer heb ik in ieder geval weinig meer te klagen. Ik hoop dat dat bij jullie inmiddels ook zo is!

Okee, dus vorige week dinsdag ben ik hier met mijn 3 (of eigenlijk 4) collega’s aangekomen na een hele hele lange reis! Een collega zit in Fethiye en ik zit met de andere 3 in Marmaris, of eigenlijk wonen we in Içmeler. Vanaf dat moment ben ik heel erg mijn best aan het doen om de omgeving hier te leren kennen, zodat ik straks zo min mogelijk verdwaal :) Ik moet zeggen dat dit stukje Turkije echt heel erg mooi is, wat ik na mijn vorige Turkije-bezoekjes aan de Turkse Rivièra niet echt verwacht had (no offense haha :)). In ieder geval ben ik nu al meer Turkije-fan dan ik ooit dacht dat ik zou worden, dus dat lijkt me een goed teken.

Het werk tot nu toe is heel goed te doen, behalve dat mijn hoofd zo af en toe overloopt van informatie, maar dat is vooral iets goeds denk ik zo. Inmiddels heb ik een auto om in rond te rijden en ondanks 1 keer pech langs de weg, gaat dat best wel goed (en ja, daar ben ik stiekem wel een beetje trots op haha). Verder is het heel gezellig met mijn collega’s en als ik straks alle informatie vast in m’n hoofd heb zitten, komt het volgens mij helemaal goed!

Natuurlijk hebben we het ook heel druk met allemaal leuke dingen doen. Een avondje hier en daar, of een dansje hier en drankje daar, ik vermaak me hier helemaal prima (jullie hadden dat vast wel begrepen, maar ik moest het toch even melden) :) Hmm, verder doen we wat excursies, zoals jeepsafari, hamam en dolfijnen, dorpentocht en vast nog wel wat anderen staan op het programma. Vervelend hoor :)

Ik denk dat dit wel weer even lang genoeg is en ik hoop natuurlijk dat jullie het daar allemaal net zo leuk hebben als ik hier haha ;)

Tot snel en veel liefs,

Annick

  • 19 April 2013 - 22:01

    Jaitske:

    Klinkt allemaal super! geniet ervan en heel veel succes!

    Liefs Jaitske

  • 22 April 2013 - 12:22

    Nanja Wierda:

    Nou dat klinkt allemaal totaal niet vervelend Annick :P lekker acclimatiseren daar en alle info in je opnemen. wel grappig dat je nu al meer turkije-fan ben dan je vantevoren dacht, niet meteen daar aan de eerste beste turkse man blijven hangen hè... ;) xxx

  • 22 April 2013 - 21:26

    Janny De NiJS:

    Annick wat leuk dat je Turkije toch leuk vindt. Ik denk dat je met jouw enthousiasme, want dat werkt tenslotte heel aanstekelijk, en natuurlijk de kennis die je nu opdoet, straks veel toeristen kunt informeren en over kunt halen om diverse tochten te maken als ze dan toch in Marmaris op vakantie zijn.
    Geniet er maar van.


  • 27 April 2013 - 14:24

    Oma:

    Lieve Anniick,

    Wat leuk dat je al een beetje 'Turkije fan' aan het worden bent!
    Het is hier op dit ogenblik wel wat fris, maar zonnig. Ben volop plantjes aan het zetten op het terras.
    En...ik heb mijn 'certificaat' voor windows 8! Jan en Janny zijn met vakantie op Kreta.

    Groetjes en liefs, oma, opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Nov. 2010
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 45808

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 01 Juli 2016

De Granadeo.

15 Maart 2015 - 19 April 2015

Taalreis Cuba

17 Maart 2014 - 31 Januari 2015

Aan de Costa del Sol

09 April 2013 - 31 Oktober 2013

Hostess in Turkey

15 September 2012 - 03 Maart 2013

Vive la France

22 Februari 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Australië

26 Mei 1991 - 23 November 2010

1991 tot 2010

Landen bezocht: